Ezek az alapbeállításokkal futottak, az alap driverekkel alapállásban.
Majd felhúztam a procit 1,126ghz-re, és a 8500-ast 250/250-ről 270/270-re, valamint néhány registry beállításon is változtattam (ja, és persze drivert is cseréltem, a legutólsó offical-ra, a 9016-osra), így lett:
3dMark2001(default):
65xx
Ez már elég jó.. :)
Húzás után egyedül a vertex shader "mókázott", de nem tudom mi miatt (a figurák néha megnyúltak).
Szerintetek, meddig bírja a húzást egy ilyen 8500-as? Szenvedhet a kártya fizikai károsodást felhúzáskor, vagy már előbb "lefagyasztja magát"? Honnan állapítom meg, hogy a kártyám memóriája hány ns-os? Használ valaki itt radeontweakert? Mert én a régi radeonomhoz azt használtam, de a rage3d tweaker feleannyit sem tud mint a radeontweaker (viszont annál nem írják, hogy támogatná a 8500-ast).
Más: Counter-Strike -ban hogy nézhetem meg az aktuális fps értéket? És hogy kapcsolhatom be a truformot (egyáltalán az melyik patch verziótól van)? Vagy az alapból fut a CS-nél? És nagyon lassítja a truform a dolgokat?
Na, most jól elhalmoztalak titeket kérdésekkel :) (és bocs ha olyan kérdést tettem föl amit korábban már megtárgyaltatok, nem volt időm visszalapozni).