A chello user supportja botrányos. Az elsô alkalommal, amikor nem kapott a gépem IP címet (éppen úgy addódott hogy áramszünet után volt náluk kimaradás), újrainstalláltam minden szart, beleértve a rendszert is, sehogy se tudtam megoldani, négy órát elb*sztam, aztán felhívom az ügyfélszolgálatukat, és miután 12 perc alatt sikerült is átverekednem magam a call center automata rendszerén és másodjára kapcsoltatni egy kompetens embert, az unott hanggal közölte velem adataim és panaszom bediktálása után, hogy tudnak a hibáról (a DHCP szerverrel van gond), és dolgoznak a kijavításán.
Kérdem: mennyi ideig tart ez? (mert persze pont akkor omlott össze, amikor fontos szerzôdést vártam email-ben)
Erre: hát nem tudjuk egyenlôre, reméljük hamarosan.
Nem voltam ám nagyon dühös... >:(
Azóta (tavaly jan) hat-hét alkalommal volt kiesés, volt amikor több napig, de arra nem voltak képesek, hogy értesítsenek az üzemzavarról. Szerintetek nem érdemlek meg egy telefont ha baj van, ha már havi 10900(+kábeltévé) forintot fizetek több mint egy éve???
A sebesség nekem eddig jó volt, bár nem ültem seggre tôle, de most hogy tudom hogy a TVNet ilyen olcsó...