Válasszunk ketté két fogalmat, ha kérhetném, hisz mégiscsak egy régebbi, a full grafikás idõk elõtti játékról beszélünk.
Harcrendszer: az bizony a pontok számolgatása egy RPG esetén, semmi egyéb. Adottak a fegyver és az azt használó statjai, meg az ellenfél és az õt védelmezõ páncélzat statjai. Ezeket vetik össze egymással, meg némi "kockadobálássé", hogy a szerencsének is legyen valami szerepe.
Amit hiányolsz, az meg a harcrendszer képpé alakítása, képi ábrázolása.
Ezt igazából egy tavaly megjelent játékban láthattuk elõször kiteljesedni a Witcher-ben. Voltak persze elõképei a SW világában megjelent játékoknál, de igazából a Witcherig a mozgások csak színesítették a játékot. Ez utóbbiban sem a játékos, hanem az õ statjai határozzák meg, hogy milyen harctechnikai bemutatót láthatunk a képernyõn. De még ott is csak illusztráció.