MM2 hülye példa ,és ha azzal is játszanátok mint hogy gyönyörködnétek benne akkor észrevehetnétek hogy bevan dobozolva egy kicsi terület. És ha tovább mész a kelleténél lepattansz a pálya szélérõl , meg valószínû ha kicsit nagyobbat ugratnál egy dombról bevernéd a kobakod a plafonba ,ez ám a fasza játék.Részvétem azoknak akik egy játékkal csak a grafika miatt játszanak,és nem az élmény miatt.MOHA szép és jó volt de már SHIFT+DEL-t kapott a srác.Mivel singleben egyszer jó volt ,de multiban már nem állja meg a helyét a jelenlegi mezõnyben.Arra a sorsra jutott mint a többi egyszerhasználatos játék.Ha jó garfikát akarok látni akkor megnézem a Final Fantasy vagy a Shreket.Errõl ennyit.
Lejebb olvasva 3x3 kilométeres az mm2 pálya.Ez úgye gyenge matematikai számításommal 9 km2.Míg szegény OFP csak 100000 km2.Az bízony akárhogy is számolva 99991 km2-el nagyobb.
mm2 -ben meg kb ennyi objektummal kevesebb van.Az engine fogalmával sem vagytok 1-2 tisztában.Ha egy játéknak gyengébb a grafikája az nem azt jelenti hogy szar is az engine.Mivel az csak részlet kérdés hány poligonból álló objektumot raknak bele.És az OFP (nevetni fogtok) az egyik legjobb enginevel rendelkezik.
"Technikai háttér:
Az Operation Flashpoint egy új grafikus motort használ, amelyet külön ehhez a játékhoz fejlesztettek ki. A motor egy olyan magas szintû technológiát vonultat fel, amilyen eddig még nem volt, se a taktikai akció játékok sem más mûfaj terén, és egy nagyon realisztikus élményt ad a játékosnak. A 3d motor nagy komplex horizontok, nagy mennyiségû, gazdag és sima textúrák kezelésére lett készítve, mindezt a legrövidebb idõ alatt és Direct 3D és Glide technológiák támogatásával. A motor gyors töltést és hatalmas tájak folyamatos megjelenítését, nagyon kidolgozott modelleket, dinamikus árnyékokat és fényeket, nagy felbontású textúrákat, dinamikus idõjárás -és idõ effekteket, realisztikus robbanásokat és füst effekteket, realisztikus animációt és még sok minden mást tesz lehetõvé.
A valósidejû idõjárás és idõ rendszere lehetõvé teszi a szél, esõ, köd, felhõk, nappal, naplemente, hajnal és más nagyon realisztikus állapotok szimulációját, mindezeket valós-idõben és a játék alatt. A játék LOD-ja (Level of Detail) dinamikus részletesség és a látvány mozgatásának eredménye, így realisztikus grafikát hoz létre. A Motion Capture technológia a játékban lévõ karakterek mozgásának lehetõ legrealisztikusabb reprodukálásához volt szükséges."
És ha valami miatt lassú az OFP az nem azért van mert szar engine hajta.Ha nem mert eddig még nem látott magas szintû AI jelenléte és akár több ezer objektum számolás miatt van.Igazán engem ez fogott meg az egészben.Még a demoval játszva a következõ élmény : Sniper kipróválva egy jeep-re lõve az megállt és kiugráltak az ebmerek ,a pár méterre lévõ erdõbe szaladtak.Persze ekkor már nem volt tiszta célpontom.És még kezdõ lufthanzaként sértetlenek maradtak ,ezáltal kifigyeltek és nekem már annyi is volt.És ami a lényeg.Miután "eltávoztam" az egyikük vissza szaladt a jeep-hez és folyamatossan szemlélte a környéket biztosítva a többieket.Akik beszálltak a jeepbe.Majd mikor tisztának vélték a terepet a biztosító ember is beszállt és elhajtottak.
Majd ha mutattok olyan játékot ami mind azt tudja mint az OFP akkor hordjátok le! A "grafikusoknak" üzenem hogy inkább ne próbálják ki az olyan gamet mint az OFP.Mert esetlegessen interneten találkozva ,vérig lenne sértve hogy mért lötték le mikor õ fán lévõ hangyák megtermékenyülését figyelte.
És azt is hogy fogja igy megtudni hogy van e levélnek erezete?