-folytatták az idióta poénáradatot (sajnos leginkább csak az intelligence itemekben)
-tetszett, ahogy az enemy altatás és motozás után kétségbeesve keresi a fegyverét, ahogy a halott társba belerúg a ninja hölgy + egy csomó apróság, ami azt mutatja, hogy a készítõk rengeteg ötletet öltek bele
és ami nem (ebbõl sajna sokkal több van):
-memory leak (cca öt betöltés után lelassul, majd out of memoryval kilép illetve fagy)
-hangprobléma: nahát ez elég égés
-na nehogy már muszáj legyen tles kártyával bírni egy mai programhoz. ok, legyen szebb, jobb ha van ilyen, nade kötelezõen kicsit durva. még a sof2õt is végigjátszottam voodoo3mal
-a legjobb zene a nolf1bõl átvett
-kevésnek tûnõ helyszín, rövid játékidõ
-nolf2 elõtt 2 nappal bemelegítés gyanánt végigmentem újra az elsõ részen. lehet hogy tévedek, de szerintem talán az egyedül lawrie és magnus kivételével megváltoztatták a szinkronhangokat (ha mégsem, a szinkronszínészek nem hallgatták meg saját korábbi elõadásukat)
-hiányoltam az elsõ rész nagypofájú (és lópofájú), harcias, kissé közönséges, vagány cate-ét. ez a disztingvált vámpírbaba nem nyerte el tetszésemet.
-kevésbé szórakoztató fegyverek. keveselltem az egy pisztolyt (ráadásul nem is a cate névjegyének számító 5lövetû revolver). igazán jópofa fegyver tán nem is volt. hol van az elsõ rész nem túl használható de nagyon fun bacalov correctora? tegye fel a kezét, akinek nem az volt a a kedvence...
-nagyrészt hiányzó hangulat. az elsõ résznek idióta, dzsémszbondos, angyalos, mindenlébenkétkanálos hangulata volt az egyik nagy erénye, a képregény- vagy rajzfilmszerû szereplõkkel. ennek igazán nyomát a pantomimosokban, a tábornokban és a kockaenemykben láttam oszt annyi. a gadzsetek sem különösebben meggyõzõek, semmi plusz, de mínusz kötélöv.
-nem sikerült szakítani az elsõ rész nemtelen hagyományával, mely szerint az összes pálya (és az egész játék) lineáris.
-kicsit bosszantóak a riadó esetén végtelenül respawnoló ruszki katonák - ez a pálya amúgy is a legsótlanabb, legérdektelenebb volt. aki ilyet akar az mohaazik. szintén kiábrándítóak voltak goodman házánál a végtelenített nindzsák.
-ami megint csalódást keltõ eltérés a nolf1tõl, hogy nem lehet kiválasztani küldetés elején a használni kívánt fegyvereket. ne mondja már nekem senki, hogy azt az ügynöknõt, aki küldetés végére vagy 8féle fegyvert, 4 fajta gránátot stb cipel, egy pisztollyal és pár skulóval engedi a unity az ellenség karmai közé.
-a super soldier témát ennyivel a rtcw után úgy gondolom elég nagy bátorság újra ellõni (az rtcw troopereivel való hasonlatosságról nem is beszélve)
nos, úgy tûnik, hogy a készítõk - részben - szakítani kívántak az elsõ rész bolondos bájával (amely báj a vonzerõ komoly hányadát tette ki), és valami valósághûbbet akartak csinálni azon stílus kedvelõinek, megtartva az elsõ részt kedvelõket is.
attól tartok, sikerült kissé a két szék között a pad alá esni, az elsõ részt évente 1x tuti végigviszem - nos ezt nem fogom. nem rossz, de többet, jobbat vártam.