ha tudni akarjátok, hogy mi a lényege az egésznek, akkor tiszában kellene lenni a PS sorozattal.
az 1is, a 2 is, és minden bizonnyal a 3 is vektroprocesszorra fog épülni, azaz félelmetes teljesítménye lesz, de nem mindenhol.(ja, és nem az IBM-SONY-TOSHIBA fejleszti a CPUt, hanem a MIPS) tehát a grafikus teljesítménnyel nem lesznek gondok. mint ahogy most sincsenek...(6.3 GFLOPS 300 Mhz-en anyám...a G4esek 800 Mhz-enj nyomnak 5.8at, és abban már bennevannak a SIMD egységek is) tehát a CPU most is vektrorprocesszor lesz.
a vktorprocesszorok, ha van mellettük irányító társprocesszor, akkor iszonyúan tépnek, de ha nincs, akkor bizonyos feladatok nagyon nem fexenek nekik(azaz a 3Ds cuccokon kívül semmi sem) tehát az MI, és gyakorlatilag minden egyéb nem jó a procinak(megtehetnék, hogy társprocesszort fejlesztenek, de az iszonyatosan drága dolog, és barominehéz 1 meglévő architektúrát kibővíteni vele. arról nem is beszélve, hogy az ilyen rendszerek sosem terjedtek el, mert annyira, de annyira drágák voltak, hogy nem lehetett megfizetni) tehát a sok sok dolgot, amit az XBOX el tud végezni, de a PS2 nem, azt kiadják 1 szerverközpontnak.
annak pedig nem kell olyan nagynak lenni.(ha már multiplayer, akkor az AI egyből felesleges)
tehát ez egy nagyon bonyolult téma, ha valakit érdekel, akkor kissé nézzen utána a vektorprociknak, és a játékok felépítésének