a Ps sorozat vektorprocesszorra épül, aminek a grafikus teljesítménye felülúlhatatlan, de iszonyúsok egyéb dologban szinte nagyonszarok.
ebben a hibában szenved a PS2 is.
a gép önmagában sokkal, sokkal szebb grafika megjelenítésére is képes lenne, a baj csak az, hogy olyan dolgok, amik nem mennek jól az EEen, lefoglalják a processzoridő nagyrészét. kevés marad a grafikára. ez nem csak vaslami vicc, ezt valami olyan iszonyatos arányban kell elképzelni, hogy 1 valamirevaló sakkprogram a P100ason is legalánn 200* olyangyorsan futna, mint az emotion-engin-en. ez nem vicc, az a 200as szám nem elírás, aza processzor felépítéséből, speciállisságából adódik. ha ezt a sok processzoridől lefoglaló cuccot átraknák 1 értelmes általános célú processzorra, akkor viszont már 1 P100as is nagyon nagyon sok lenne. ezért kiteszik ennek a sok sok konzolnak a hasonló számításait 1 szerverfarmra, ami majd keni a témát, úgy ahogy kell. 1 PC is nagyon sok konzolt ki tudna elégíteni.
ez az ötlet jó, és meg lesz valósítva, és kész.
az IBM, a SONY és a MIPS nem a kudarcairól híres...