Pár hét... :) Vagy 2 év múlva esetleg lesz értelme összemérni a majdani játékok alatt biztosított futásteljesítményt a régebbi CPU-k és az újabb generációs újdonságok között...a máig megjelent játékok tekintetében pedig szerintem felesleges bármiféle csodát várni, mivel nem ilyen felsőkategóriás teljesítményt képviselő procikra tervezték az alapvető játékélményt, így legfeljebb azt láthatjuk majd mint a legtöbb 'OMG CPU' esetében...feleslegesen sok FPS-t tudnak majd bizonyos jól megírt címekben lehúzott grafikus beállításokkal...ahogyan szinte senki sem játszik. A másik eset pedig a DX11 API korlátaiban való fuldoklás az elérhető tech környezethez mérten túlzott grafikus ambíciók nyomán, kirívó esetként lásd 0day Dying Light verzió, teljesítmény gyilkos látótávval a 6 magos enthusiast i7 is vért izzadt a 30 FPS átlagba nyalásért...aztán a legelső frissítésben jött a max. látótáv korlátozása a felére, hirtelen jól futott mindenfelé. :)
Mindenesetre kíváncsi leszek, hogy miféle valós játékmenetbeli & élménybeli előrehaladást fog majd érzékelni az egyszeri gamer ebből az újabb nagy CPU generációváltásból majd egyszer...de erős a gyanúm, hogy érdemben nem sokat, az évek múltán is jelentősen gyengébb CPU-kra tervezett konzolportok nyomán. Az 4K-képes konzolok ugye még jó pár évig maradnak majd gondolom, különösebb hardveres fejlesztés nélkül...