Ebben a programban amúgy szinte majdnem mindegy, hogy milyen kezdõkarakterrel indul az ember, mert a végén úgyis többkasztúvá válik. Ha csak az én példámból indulok ki, akkor elmondhatom, hogy abszolult nem bántam meg, hogy tolvajt (Survivor) indítottam (pedig az elején még ódzkodtam tõle, de akkor nem ismertem jól a játékot), mert most már elértem arra a szintre, hogy jó tolvaj, jó harcos (akár nyillal, akár közelharcban) és ugyanakkor jó mágus is. Talán ez a program egyik stílszerû húzása is egyben, hogy szinte akaratlanul is megoszd a képességeidet a három kaszt hierarchiáját tekintve. Bár az is tény, hogy lehet abszolult egy ágra specializálódni, de ebben a játékban olyannyira kiütközik a komplexitás, hogy nagyon ajánlott szinte mindenbe beletanulni. Míg más szerepjátékokban egy karakter szinte mindenessé válik egy kasztban elsajátított képességei által, addig itt már ehhez le kell mondani bizonyos képességekrõl. Ez a zárnyitásos képesség elhagyásának is a tipikus példája. Egyszerûen itt az által, hogy nyitva áll az út a különbözõ (3 osztály) képességek megtanulására a játékfejlesztõk akarata érvényesülni is fog. Az ember valóban hibrid karakterrel vág neki a kalandoknak. Ez nem negatívum, ez egy fejlesztõk által lefektetett alap volt, ami ehhez a világhoz és annak meglehetõsen nagy interaktivitásához szinte elõfeltétel. Nem?