Néhány tipp a gyors szintlépésre és pénzkeresésre(bár régen játszottam már vele).
Karaktergenerálásnál az általam fontosnak tartott dolgokat (pl. Long Blade, Block, Athletics, Alchemy) másodlagos (minor skill) képzettségként kezeltem. A kevésbé fontos, de késõbb használni kívánt (pl. Destruction, Light Armor, stb.) tulajdonságokat az elsõdlegesek közé (major skill) raktam. A lényeg hogy kezdetben mindegyik általam igazán gyakran használt skill alacsony legyen. Alacsonyabb szinten kevesebb használat elég a tapasztalati pontok szerzéséhez, ráadásul mivel kezdetben alacsonyan tartod õket, többet tudnak a 100-as értékig fejlõdni... A Long Blade, Block (hosszú kard+pajzs,én ezeket használtam) illetve a Heavy/Medium/Light Armor skillek harc közben folyamatosan nõnek. Az idõ legnagyobb részét futással töltöd, így az Athletics is folyamatosan nõ.
Az Alchemy volt az egyik leginkább használt skillem. Megveszel egy csomó alapanyagot, majd nekiállsz a kotyvasztásnak (80-100 db gyógyfû, alapanyagonként). Ebbõl kezdetben jó ha összejön 15-20 gyógyital. De ennyinek az ára már fedezi a befektetést, a tapasztalati pontod pedig közben nõ... Magas szinten már 70-80 gyógyital is összejön ennyi anyagból, ezeket el lehet adni. Több olyan hely is van, ahol az eladó 4000-5000 összegû, újratermelõdõ készpénz fölött rendelkezik (mindegy mit kotyvasztasz, az ára mindnek ugyanaz). Szóval összejön mondjuk 6 db skill a kard, a pajzs, és a páncél használata, netán futás közben (harc közben ilyesmi elõfordul), a maradék 4 skillt gyógyital készítésével szedtem össze... Nagyon hamar össze lehet szedni 34-35 szintet...
Volt egy lötyim (26 Restore Health/19 Restore Agility/19 Lightning Field 48 sec-ig). Három nagyon olcsó alapanyag kellett hozzá (az egyik a sima búza).