..hardware skinning(a szereplõket így skinelik, ami sokkal gyorsabb az eddigi módszereknél és részletesebb megjelenítést tesz lehetõvé),
..shadow buffers, ..
Na szeretném én mindezt EGYÜTT látni a NWO-ban. (szvsz)Fogadok, hogy az effektek háromnegyedét kikapcsolják.
A Radeon 8500 v1.4-es pixel shaderjét nagyon szeretik a Termitegames-nél, mivel szerintük „kellemesen bársonyos” érzés nyomulni ezzel a kártyával.. Az elképesztõen tehetséges fejlesztõk nagyon szeretnének már hardveres displacement mappingot beépíteni az NOW-ba. Nahát a Matrox Parhelia 512-vel megkapják a lehetõséget. Másfél éve fejlesztik. A beígért fénytechnika – DE CSAK HA BENNE LESZ A VÉGSÕ VERZIÓBAN – megnyugtató, hiszen hasonlít az eddig veretlen Blade of Darkness megvilágításához: globális per-pixel fény és árnyjáték.
A csapat állandóan újabb demókat küldött az ATI-nak, cserébe az ATI újabb kísérleti driverekkel látta el õket. Ebbõl levonva a következtetést, egy biztos: ATI kártyákon betonstabil lesz az NWO. "