Sajnos az a fõ probléma, hogy akik csinálják ezt az egészet, azoknak is meg kell élniük. Másból nem tudnak megélni, csak a játékosokból, az általuk befizetett pénzbõl. Ez tökéletesen egyszerû képlet: a játékosok által befeccölt pénznek MINDENKOR többnek kell lennie, mint amit õk eselteg kinyerhetnének. Ha jól játszol és rengeteget, és még szerencséd is van, talán kijöhetsz nullára hosszú távon, vagy icipici pluszba. De azt a pici pluszt kénytelen vagy fejlõdésre költeni, különben nem élvezet a játék - tehát bent hagyod. Természetesen a Mindarknak meg kell oldania, hogy ezt a pénzt KÉSÕBB se tudd majd soha kivenni - különben csõdbe menne, mint egy piramisjáték. Hogy ezt sportszerûen (fegyverek romlása, drága lõszer, nagy hibaszázalékok craftingnál), vagy sportszerûtlenül ("szerverleállások") teszik-e, az itt a kérdés....
Ha valakinek tényleg iszonyat sok ideje van, az elhülyéskedhet ezzel, ha kb. ugyanannyi pénzt forgat bele mint egy normáls MMORPG-BE (havi 2-3 ezer HUF), még talán évezni is fogja. De több lesz a bosszúság, amikor ilyen "update"-ek miatt elbukik valamit, hiszen a havidíjas játékoknál az IRL pénzed nem bánhatja a dolgot, csak az idõd amit belefektettél esetleg.
Ne felejtsétek el a régi Vegasi mondást - nagyon igaz: MINDIG a ház nyer :))