én nem vagyok egy nagy tesztelõ, asszem már írtam neked pont a GT3 kapcsán nekem a banán után az FFB kormány igencsak visszevetette az idõeredményeimet..
Én nem várom azt ,hogy olyan legyen, mint amikor igazi autót vezetek, hisz már eleve a fékpedál nem olyan mint megszoktam, nem kell kuplungolni..és nem remeg a seggem alatt a verda, de a banán után teljesen más, sztem neked tetszene (fõleg ha leveszed az ABS-t és a TCS-t). Az öcsém pl nem hajlandó kormánnyal vezetni, mert nem tud vele menni. Banánnal rongyá ver.
A GT3 két hibáját rónám csak fel.
Az elsõ: a durva ütközések a törés hiánya miatt, nem hihetõk idétlenek tudnak lenni.
Második: a gumikopás sebessége iszonyatos gyors...és ez nem csak az 5 körös menetre érvényes, ahol esetleg a verseny rövidsége miatt arányosan beleraknak egy kerékcserét, hanem az Endurance 100 körös versenyeken is, ahol 5-6 körönként kéne kimenni a boxba, különben hihetetlenül csúszkálni fogsz. A gép persze nem megy ki ilyen sûrûn:)