Ahogy a képen is látható nem tolták odébb, hanem az úttal kerülték ki :)
A Totalcar cikknél pedig nem ártott volna neki utánanézni, hogy mekkora közlekedési hálózatoknál próbálták már ki a díjmentesítést (milyen sikerrel - Tallinn 400 ezer fõs város - legalább olvasta volna át az általuk is linkelt wikit), hogy milyen hátrányai vannak ennek, milyen többletköltséggel jár: pl. ahol vannak szegényebb emberek, pláne hajléktalanok, ott a jármûvek szennyezõdése és rongálódása a sokszorosára növekszik a fizetõs idõszaknak, és jelentõsen növekszik a jármûvek zsúfoltsága is... az nem érvelés valami mellett, hogy csak a pozitívumokat írjuk le, azokat is valamelyest félrevezetõ módon.
Csak egy apróság: azt írja, hogy megszûnik az ellenõrzés, viszont ha az ingyenes utazás csak a helyieknek járna, azt viszont ellenõrizni kell valahogy, például lakcímkártya felmutatásával, annak elolvasásával (nem látszik messzirõl rajta, hogy hol laksz), vagy bérletszelvények kiosztásával, azok legyártásával és ellenõrzésével, pótlásával (díjtalanul?), és így tovább.
Amúgy itt a topicban is beszélgettünk már róla néhányszor az elmúlt években.