Nem kell aggódni, a képen ugyan nem látszik, hogy még "fesz alatti-e a pálya", de:
1, ha a metró vezető látja, hogy ömlik be a víz a pályára, erről azonnal értesíti a KFM-et, aki vagy a vezető véleménye alapján, vagy az ÁDI (Állomási Diszpécser) véleménye alapján, vagy a Műszaki ügyeletes véleménye vagy az EDI (energia diszpécser) véleménye alapján rendkívüli feszültségmentesítést kér. Ezt megteheti a metróvezető is azonnal, ha úgy ítéli meg.
2, az Állomási Diszpécser szintén azonnal "Peronvészt" nyomhat, ha úgy ítéli meg a helyzetet, hogy a befolyó víz mennyisége veszélyeztetheti az utasokat
3, ha a harmadik-sínt elérné a víz magassága, akkor azonnal zárlat lenne a rendszerben, aminek hatására azonnal lekapcsolná a rendszer a nagyfeszültséget.
Tehát többszörös túlbiztosítás van, ami garantálja, hogy az utasokat ne érhesse áramütés. Szóval ilyentől nem kell tartani.