Sokkal több gondot (igaz nem személyi sérülést, hanem sok-sok milliós károkat okoz) pl. erre nálunk az elsõbbség meg nem adása, a féktávolság, index NEM használata. Szélsõséges esetek mindenütt elõfordulnak, de itt pl. a Balatonnál a német söfõrök kb. fele NEM indexel ha megáll egy boltnál, és érdekes szitu, amikor balra nagy ívben kanyarodnék, és a velem szemben álló nem egyenes jön, hanem megy kis ívben jobbra, netán nagy ívben balra, és ezért utána 5 percig ismét nem tudok kijönni a keresztezõdésbõl.
Tegnap fordult elõ velem, hogy Gyenesdiáson a fõuton vezetve megláátam öcsémet, aki egy bal oldali utcából akart teherkocsival kijönni. Megálltam, intettem neki, hogy jöjjön ki.
Az eddig minden zebránál megálló köcsög németek pedig szépen el kezdtek elõzni jobbról, nehogy má' ki tudjan engedni a bal odali utcából a sofõrt.
Érthetetlen, és egyben veszélyes kiszámíthatatlan a vezetésük, mivel képesek minden zebránál erõsen inegetve átengedni még azt is, aki nem is biztos hogy át akar kelni, utána 100 m-el pedig képesek jobbról elõzgetni olyan kocsit, aki udvarias lévén (nem indexel balra!) ki akar engedni valakit...