"Nagyon jó! én meg tudnék egy jó programozót csak lusta de ugy meg tudná irni hogy fizikálisan is tökéletes lenne tehát egy teljesen ujabb enginet tudna alkotni.. megpróbálom rávenni!",
akkor abból kb két következtetést von le:
ad 1: Van a game vmilyen fázisban, publikus a forráskódja, és hozzá lehetne írni újabb feature-okat. (fizika hozzáheggesztése a cucchoz forráskód nélkül nem megy)
ad 2: Nincs publikus forráskód (tehát már a büdös életbe nem írtok hozzá semmit, se particle effektet, se motion blur-t), csak a kész cucchoz készítetek újabb modelleket, textúrákat stb. Ebben az esetben a programozói munka kimerül különbözõ grafikus tool-ok gyártásában.
Van még egy 3. lehetõség is, a programozó tök új engine-t ír, ekkor viszont nektek felesleges a SR3 grafikus formátumához ragaszkodnotok, kitalálhattok mást is.
No, igazából én arra lettem volna kíváncsi, hogy Ti a fentebb vázolt lehetõségek közül melyik utat választottátok a game befejezéséhez. Remélem így már érthetõbb voltam. Az ilyen "Folytatjuk, amit nem fejeztek be" típusú válaszok nem sokat mondanak...