imp evasion (aka fejlesztett kitérés) egyáltalán nem éri meg, tekintve h simán felpörgethetsz úgy egy alacsony reflex mentõs karaktert (monk 1/cleric) is, h minden varázslat elõl kitérjen. értsd: minden. 28-as karizmájú sorci által dobott meteor elõl is.
HoF meg õszintén szólva nevetséges szvsz... amikor 3-4 különbözõ kasztból kell tankot gyúrnod, mert különben 50-es AC-t röhögve eltalálják *minden* ütéssel ellenfelek, az finoman szólva is komikus. szeretem a kihívásokat, de ez inkább a "dugóhúzót csavarsz a térdízületedbe" szerû, na meg nincs is túl sok értelme fejlõdni ott már - kb minden kaszt befejezi tápolást 18-20-as szint körül, cleric konkrétan olyan 15 felé
"szintvisszatartást" meg csináld úgy, h egy karaktert kivéve léptess mindenkit - baromira nincs értelme pl papoknak új szintet adni, amikor semmi érdekeset nem kapnak (értsd: új varázslatok), dettó sorciknak se. de még akkor sincs értelme szintlépésnek, ha bár kapnál új varázslatokat, de pont most nyomtál pihit, szóval várni kéne memorizálással. ráadásul nálam pont úgy jött ki a lépés, h egyik szinten sorcik kaptak új varázslatokat, máskor papom, ami így kellemes volt (mivel a játék egész számként számolja a csapat szintjét, és lefelé kerekít, tehát (11+12+12)/3 11-re jön ki)