azért kicsinyli le, mert 1 feat-ért és 4 szintért ez kevés. nézd meg mennyi dolog ad varázslatok közül extra sebzést - aid, emotion: hope, minden erõt adó, fõleg champion's strength, stb stb, még tuti párat kihagytam. viszont ezért bukni 3-4 mágus szintet? rossz üzlet. nagyon, nagyon rossz.
weapon focus-t is ugyanezen okokból egy szuboptimális feat.
DEX és CON-ban igazad van, WIS ellenben ellenben nyugodtan mehet a béka segge alá HA drow a karakter, és még inkább ha mágus. miért? mágiaellenállás! lehet h szarok will mentõid, de ~50-60% eséllyel kapásból elkerülõd a csípést. nekem 4-es will-el rendelkezõ mágusaimat szerintem jó ha fejenként EGYSZER elkapták a játékban enchantment varázslatokkal. másik oldalon pedig van mind blank és chaotic commands, szóval végképp nem kell ezek miatt félnek - van egy hely ahol mindenki ilyenekkel dobálózik, ott érdemes elõvenni ezeket. vagy simán rárakni prológusban szerzett nyakörvet a karakterre, és vérfürdõt csinálni
bárdok fosok, mindig is azok voltak, mindig is azok lesznek. itt erõteljesen istenítették õket, mert jajj war chant, 2 hp regen körönként, óóó... miközben MINDEN ellenfél dobálja a gyógyitalokat, amik 25 hp-t gyógyítanak egy húzásra, és kb végtelenek... hozzá jön, h heal egy klikkre 150 hp-t foltoz, és végképp nem értem miért használna bárki is bárdokat.
amúgy bárd-drood úgy keverhetõ, h lehúzod picsába fizikai statokat, és shapeshift... ofc így is fos.