Na üdv! Elõször is Kívánok minden RACER topik látogatónak BOldog új Évet!
Néhány újdonságot tennék közzé, amelyek durván az elmúlt egy hónapban láttak napvilágot! Ezentúl próbálok nagyjából up-to-date lenni azok számára, akiknek nincs kedvük látogatni egyetlen más racer fórumot sem.
Új verzió: 0.8.37 és szükséges hozzá még egy FIX is.
Remek kis autó, baromi erõs és pörgõs motorral, 1,6-os révén 150 ló, azt a pluszt, ami miatt ezt az autót istenítik, 5500-as fordulat fölött érezteti. Korrekt verzió, rengeteg új dologgal, mûködõ indexekkel, ködlámpával, stb. érdemes kipróbálni.
Az elõzõhöz hasonló évjárat, csak az 1.9es dCi motorral szerelt 115 lovas dízel. Viszont ebben már van egy kis újítás, a váltó téren. Automata váltóról lévén szó, vannak benne programok, amelyeket az M betûvel tudunk váltani. Ezen programok az N (üres), R (hátramenet), D (Drive - elõremenet) és az Impulsionel (szekvenciális). Elsõ kettõrõl nem érdemes mit mondani, az Impulsionel az lényegében olyan automata, mint ami eddig látható volt az eddigi automata váltós RACER kocsikban, van egy maximális és egy minimális fordulatszám, ami mellett felvált és levált, de mi közbe hamarabb felkapcsolhatunk manuálisan. A Drive mód, az viszont egy tényleges újdonság. Lényege, hogy a felváltási és leváltási fordulatot gázállástól teszi függõvé. Szóval ha mi óvatos gázzal indulunk, alacsonyabb fordulaton felváltogat a gép, viszont ha hirtelen odataposunk, akkor vissza is vált és kitolja a felváltást maximálisra. Nagyon életszerû, az alap script az kicsit sokat ingadozik a fokozatok között, de kipróbáltam egy kis módosítást, azzal stabilabb. Azt majd közzé teszem. Szerintem eddigi leghasznosabb újítás, számomra.