"A Blackhole Motorsports készített egy interjút a német Moon Byte Studios-szal, akik a régóta várt CrashDay címû játékot gyúrják. Érdemes elolvasni az eddig összegyûlt lényeget itt alant össze is gyûjtöttem. Hozzzá mág annyit, hogy lesz belsõ nézet és a fiúk megpróbálják összerakni a játékot 2004 elsõ negyedére. Ami még jó hír, hogy egyszerûen .3ds (3D Studio MAX) fileokat be lehet majd importálni a játékba. Demóról annyit elárultak, hogy hamarosan megjelenik. Gut! ;)
A játékról a következõ infók publikusak:
- 15 teljesen különbözõ és variálható jármû
- 30 pálya
- tuning csomagok és fegyverek
- valós idejû fizikai (defomáció) és optikai (textúrák változása) sérülések
- pálya szerkesztõ
- visszajátszás
- egyjátékos, karrier és multiplayer lehetõség
- módok: 1)stunt mode: pontokat kapunk az ugrásokért, csúszásokért, pördülésekért... 2)wrecking mode: gyûrd le az ellenfeleket, mielõtt õk gyûrnek össze téged 3)deathmatch: verseny ahol a tét élet vagy halál 4)secret mode: még titkos :)