hm... Akkor összedobok neked valamit, a tapasztalataimbol.
Ez fõleg olyan játék ami a realitásra törekszik, azért emeltem ki, mert természetesen nem lehet komplett 8-12 fõs egységeket létrehozni amiben csak tankok, tüzérség, stb szerepel, illetve nem lehet 1-2 km-rõl tüzelni (van amivel lehet de annak valójában 20-30 km a hatótávolsága az életben). DE! És itt a "de". Nem a megszokott C&C-es és egyéb más modern taktikai harckocsis játékkal van dolgunk, mert itt elég messzirõl tüzelnek az ellenséges egységek rád, illetve te rájuk. Szóval megeshet, meg is fog esni, hogy csak azt veszed észre hogy egy tüzérségi lövedék becsapódik melletted, vagy egy rakéta szétkapta az egyik tankod például... (Ilyenkor Quickload és megoldod.)
Az elsõ 3 pályán erõteljesen embereid erejére leszel utalva, a 4. pálya szinte csak a páncélosok nyers erejérõl szól (no azért nem teljesen), és innentõl kezdve egyre jobban csak a páncélozott, v. mozgósitott egységeidet kell használnod, embereid leginkább arra lesznek jók, hogy aknamezõt fedezzenek fel/semlegesítsenek, illetve a halott ellenség használható dolgait felvegyék és eltegyék - majd ezekkel kereskedj. Ezek árábol azért nem fogsz tankot venni, de hasznosak). Kicsit talán ez a része eltúlzott, mert ha nem adod el a 10. pálya végéig a zsákmányolt uzikat, összegyûlik kb 1000 db, ám nem nagyon használhatok semmire, áruk is kicsi, szoval ezt fogod legkevésbé értékelni szvsz, hogy jo sokat gyüjtögetsz. Ált. az alkuzásra, a hajszálvékony határ megtalálására jó a guberáló és közötted.
Alapjábavéve ez a játék, ha összefoglalom mirõl szól akkor 3 dologról leginkább: taktika-harc-gyûjtögetés. Néha ez, néha az van túlsúlyban, de nálam ez elég volt, hogy 2 éve a kedvenc játékom legyen.