Egyébként még azt elmondom, hogy november 6-án költöztem ide, akkor megrendeltem az ISDN vonal áthelyezését.
Húzták az idõt folyamatosan, és FEBRUÁR 14-én szerelték be.
Addig nem jött a rohadt szerelõ.
Február 10-én bedobott egy cédulát, amire az volt ráírva, hogy 10 óra 30 perckor itt járt, de nem tudott bejutni a lakásba. Ezt a cédulát 10 óra 10 perckor vettem ki, tehát be sem csengetett, mert otthon voltam, csak akkor szedtem ki, amikor mentem el, tehát, ha becsönget, otthon talál.
Ezután felhívtam, és még 4 nap volt, míg fáradt újra kijönni.
Ma reggel felhívtam az 1212-t, hogy van egy hálózati csatlakozó, amibe eredetileg be van kötve a telefon, de ha rárakok egy telefont nincs tárcsahang. Az 1212-n asszinták, hogy számlatartozásom van, mégpedig az a 3 hónap ISDN havidíj, mialatt nem volt tárcsahang, mert áthelyezés alatt állt, ezért nem volt aktív. Szerintem ezt nem is kell kifizetni, sõt biztos, mert az áthelyezés miatt, még ki is kapcsolták.
És az áthelyezés a szerzõdés szerint max. 30 nap. Ez 3 hónap lett. És az 1212-s kurva még nem is mondta meg a mátyáshegyi telefonközpont számát.
Ezekután olyan dühös lettem, hogy felhívtam eezt a szerencsétlen Török Sándort, aki bedobta a ún. 10:30-as cédulát, és õ azt mondta, hogy fél óra múlva jön.
Most ment el egy órája.
Érdekes, hogy 3 hónap volt, hogy beszerelje az ISDN-t, bedobott 10-kor egy "10:30-as cédulát", de amikor maszek munka van, azonnal ugrik.
NAgy szemetek, de a legkevésbé az 1212-es "hölgyeket" bírom, mert azok még hülyék is. Az ISDN szerelõ a maszeek munkáért pénzt kap, de az ügyintézõnek fix fizetése van, nem értem, miért jó neki, hogy keresztbe tesz másoknak.