(IGN) Az IGN szerkesztõi ellátogattak a Rockstar San Diego mélyen a föld alatt található fõhadiszállására, hogy megbarátkozzanak a Midnight Club 3: DUB Edition c. mûvel.
Az elõzõ rész kicsit megkopott, az idõ vasfoga által megrágicsált 3D motorral pöfékelt konzolokon és PC-ken egyaránt. A nagy riválisként számontartott NFS: Underground-hoz képest egy kimondottan a száguldozásra kihegyezett játékkal volt dolgunk, ellenben a folytatással.
A Rockstar menedzserei 50 licenszelt autót, muszkliverdát, tuningcsillét és tehénszállító tehergépkocsit (Cadillac, Mercedes, Ducati, Hummer, stb.) és motort (Harley-k minden mennyiségben) zsúfoltak a játékba. Valahogy még arra is rávették a nagyobb autógyártókat, hogy ezeket a csodás autó költeményeket büntetés nélkül, kedvünkre rommá is törthetjük. Sõt lila, apró manga-licás matricákkal ékesített spoilert is aggathatunk adott esetben Mercedesünkre.
A grafikai vonatkozások jelentõs ráncfelvarráson estek át. Valós idejû, élethû tükrözõdések, részletdús autómodellek és hosszabb látótávolság jutott osztályrészül. Jelentõs mennyiségû levágás, sikátor utca (itt történik a borzalom) és õrült ugratókat zsúfoltak három szépen felépített városba (Atlanta, Detroit és San Diego). Az utcákat forgalom és a szambázó emberek töltik meg élettel.
Elsõként a sorozat életében nagy szerepet kapott a testreszabhatóság. Öt különféle színárnyalattal varázsolhatjuk kaméleonná kedvencüket. Cserélhetjük a lökhárítókat, a tetõt, a szárnyakat, a kerekeket, a rácsozatot, stb. A megjfelelõ, életstílusunkat tükrözõ álomautó elkészülte után betérhetünk kedvenc autószerelõnkhöz. Felfüggesztések, légbeömlõk, kipufogók, szuperfeltöltõk, bólogató kutyák és egyéb hasznos kellékek tucatjait halmozhatjuk fel delikát, tuning zsírverdánkra.
A Rockstar szokásához híven a kritikus részleteket lakat alatt tartja, nehogy a konkurencia gyors egymásutánban belapátolja ezeket saját gyermekébe. Megjelenés még idén PS2 és XBOX-ra.