Leszorítóerõ valóban elég fontos, de szériakocsikon általában nem lehet állítani. A fékerõ nagyobb része elöl legyen, (kb 24 elöl 20 hátul, nyugodtan fel lehet tenni maxra) és úgy kanyarodj csúszkálós kocsikkal, hogy
fék, kanyar, gáz. Fontos, hogy ne fék+kanyar legyen ez, mert akkor megcsúszik a verda hátulja és kifaralsz. Gondolom racing super soft gumi van az autódon, ez tapad legjobban. Asszem a spring rate puhábbra vétele is segíthet. Hasznos még a Camber Angle nagyobbra állítása is.(2-max5 fok, de az 5 már valószínûleg sok lesz) Ezáltal a fékerõ csökken (mert kisebb a talajjal érintkezõ felülete a gumiknak. Ha a kigyorsításnál nem akar kanyarodni a kocsi, akkor a Toe Angle-t állítsd negatív irányba a hátsó kerekeken, ha még így sem elég jó, akkor az elsõket rakd pozitív irányba.