a hátsós autóknál (fõleg fr) igyekezz a stabilizátorokat úgy hangolni, hogy kanyarban ne a külsõ iven haladó elsõ kerékre jusson a legnagyobb terhelés. Nézd meg a lancia hf integrale-t kanyarban, szépen seggreül a kocsi a külsõ hátsó kerékre. Megy is neki a kanyargás veszettül. A hátsókerekes autónál ha a súly az elsõ tengelyre tevõdik át, megszûnik a tapadás, és jön a súrlódás, ami ugye fele erõt jelent, tehát jön a pördülés is.....Silviával legalábbis.
Tehát sztem prószáld a hátsó stabilizátort kicsit puhábbra venni. Mindig képzeld el a kocsit kanyarban, mikor beállítod, mert ez végülis "fizika", ha logikusan állítod be, a kocsi jól fog menni a kanyarokban (is)
Amúgy próbálta már valaki a Silviát full tuninggal Simulation tyre-rel lagunasecán???? Mert mi AlAge-dzsel igy szoktunk szórakozni. (gyári kontroller+manuál váltó+asm&tcs off ofkoz!) Amúgy simtyre brutális!!!!!! Ha slick-el csúszik, sim-mel irányíthatatlan (majnem!)