mér te fékkel farolsz ??????!!!!!!! Akkor már értem mér irsz ekkora.... Azt gázzal kell, különben nagyon lelassulsz a drift alatt. Amigy egy autó fékez, sosem kanyarodik, nézz meg pl. egy forma1-et, kanyarban csak gáz.....ügyesen.
A blokkfék amúgy a legrövidebb féktáv, Abs-sel 15%-kal hosszabb. Csak annál lehet közben irányítani a kocsit. Viszont ennek max zebránál van értelme, gt3-ban MEGÁLLNI kell, arra a max fék a nyerõ. Persze van 1 olyan beállítás, hogy fékerõ elõl,hátul.......nemtom ismered e
Az abs-sel kapcsolatban amúgy szaklapokat is megnézhetsz, ez igy van (száraz úton persze), láttam errõl tesztet is...
Tudom hogy a tapadási erõ nagyobb mint a súrlódási, csakhogy blokknál szinte olvad a gumi, ami enyhén jót tesz a fékhatásnak. Ja, és mi Al Age-dzsel csak 5 sec-kel verjük a Complex String time trialt...... van itt olyan, akinek nem is megy megfutni idõre....
De tudod mit, nemérdekel. De ha igaz lenne amit te mondasz, akkor nem kéne a brake force beállítás. Fékerõ maximum, és majd te ügyesen megkeresed a csúszáshatárt a célegyenes végén 330-nál.... Abóól max palánk lehet, jó köridõ SOHA. Esetleg élõben menne is, mikor ÉRZED", de igy honnan tudod mikor kezd csúszni, ez nekem rejtély...... Überállat köröket futhatsz így biztos...