be van kapcsolva, de annyira lassan jön vissza egyenesbe a kormány, hogy egy sikánnál nekem kell tekrgetni, ráadásul illúzióromboló "megtekert villanymotor" hang kiséretében..... Fujj de láma cucc...
Ja és hogy totál elkeseritselek:
(ha automata a váltó, el se olvasd, de akkor meg....)
Havernak Logitech gt forsz van (mint neked), és gt3 alatt bugos mint a p/csa :)
Próbáld ki: Megérkezel egy húzós kanyarba, ahol az elején még 3-ban hagyod a váltót. A kocsi egy brutál verda full donforsz stb...
Kanyar közben fullra kitekert kormánynál (ez a lényeg) ahogy a motor fordulata esik, visszalököd 2-be. Ezután a kanyariv közepére érve az ember testes kigyorsításba kezd:
finoman gáz, de 2-ben hamar elmegy a fara, ami racing autónál egyáltalán nem jó, ezért fel kéne dobni 3-ba és nyomatékból jönni ki a kanyarból. A kormány még mindíg fullra kitekerve. Csakhogy nem tudunk váltani, ugyanis totál kiforgatott kormánynál csak 1-et tud váltani, valamiért ezután csak akkor, mikor már visszaforog a kormány.... Lecsekkoltam: f12001-ben és burnoutban tökéletes, de gt3 (eredeti) alatt BUGOS. Ezért adjak ki 24 ezret??? És még kézi váltó sincs hozzá, csak a bajszok.... A kormány azért kell(ene), hogy még életszerûbb legyen a játék, de így csak az idegroham biztos mohus. Ja és még 1 dolog. A másik haver olcsóbban vett olyan forsz-os kormányt, amihez van külön kézifék és váltó, állítani lehet a kormánymagasságot (mint a real), és nem bugzik a váltója gt3 alatt. Viszont totál ugyanolyan a "filingje" mint a Logitechnek. Fél órán belül próbáltam ki mindkettõt, mert akkor úgy volt, nekem is kell kormány. A kettõ közül az utóbbi kétszer jobban tetszett, ha vennék is, tutira ilyet vennék. De a fentebb leirt "visszaforgás" dolog itt is béna mint a pöcs...... Arról meg hogy visszaforog, annyit, hogy a nem forszos is, mer van benne rugó, mégis gáz, nem? Hát a forszos is gáz (egy real punto2 után mindenképp, én a fordho nem értek :) )