Mostanában kezdtem játszani a GT3al. Az addig oké hogy tényleg magasan A legjobb autószimulátor. DE. Azért van benne néhány idegesítõ hiba is. Még ha el tekintünk olyan apróságoktól mint pl. a wankel motoros autók fordulatszámmérõje is ugyanaddig van skálázva mint az otto-soké, vagy hogy ha egy NA kocsit turbósra alakítok akkor a garázsban továbbra is NAnak írja, de NA only versenyre már persze nem mehetek vele, akkor is marad néhány.
Nevezetesen hogy nem bírok rájönni a logikára ami szerint a Beginner versenyek követik egymást. Mert hogy nem az autók ereje szerint az tuti. Kezdetnek vettem egy Siriont, (4WD, turbo) a maradék pénzbõl meg raktam rá egy kis motorerõsítést. Az elsõ 2-3 versenyt meg is tudtam nyerni vele, de aztán elértem a 4WD only versenyig. Na ott esélyem nem volt, szó szerint letoltak maguk elõl az egyenesekben. A 3 közül az elsõt még sikerült megcsinálnom úgy hogy kanyar ideális ív aztán meg mikor utolértek megtolattam magam, de hát mégse így kéne versenyezni szvsz. Az addig nyert 1-2 kocsit hiába adom el, olyan kevés pénzt kapok értük amibõl nem telik normális tuningra. Új autóra meg pláne.
Szóval a kérdésem: a fentiekbõl kiindulva ezek szerint teljesen összevissza hogy milyen erejû autóval lehet megnyerni már a Beginner alatti versenyeket is? Miért nincsenek sorban? Úgy kellene játszani hogy mindre bemegyek és megnézem milyen gyors autók vannak, aztán ahol van esélyem azt megnyerem (többször is), a kapott pénzbõl meg lassanként veszek vmi új autót? Ez így iszonyú lassúnak tûnik
Mindenesetre én azt csináltam hogy a GT 2002 Tokyo Concept 80%ra teljesítésekor elérhetõvé válik a bónusz ami a GT3 mentésére ad +10 milla creditet. Persze nem a leggyorsabb kocsikat vettem most a Beginner eveningekhez, hanem MX-5, MR2, TT, stb. De sajna így meg átestem a ló másik oldalára, így meg már a gépnek nincs esélye ellenem. Egyetlen verseny volt kivétel, az amcsi autókra kíírt. A 3ból ott egy pálya tele van éles kanyarokkal, a Corvette meg azokat nem igazán szereti, a gép vezette Cobra végig a nyomomban volt.
A másik hiba meg az autók amiket a versenyek megnyerése után bónusznak ad. Totál logikátlanul adja õket, pl. a kabrióknak és spidereknek kiírt verseny után kaptam egy MX-5öt, amibõl már úgyis volt egy, amivel beneveztem. De említhetném az Audi TTknek kiírt versenyt is, ami után mit kaptam? Természetesen egy újabb TTt. Nem az lenne a logikus ha olyan kocsit adna amit a következõ versenyben tudnék használni? Pl. a kabrióknak kiírt verseny végén adná a TTt, amivel nevezhetnék a TT kupába. Így a kapott kocsiknak alig van értelme, mivel pénzt is keveset ad értük a játék.
A fizika persze csodálatos (meg a grafika is ) az MR2esnél tényleg nem lehet fékezni kanyarban mint a valóságban (olyan kocsim van szóval tudom ) a sokszáz lóerõsek meg szûk kanyarból padlógázzal kijövet kicsit kidobják a seggüket, stb.
Kedvenceim a 2 (NA meg a turbós) fullra tuningolt MX-5, meg az Audi TT. Persze a sokszázezres csodagépeket még direkt nem próbáltam.
A GT4 Prologue-ben meg már túl vagyok az elsõ képernyõn levõ összes leckén, szóval jelenleg egyszerre játszom a GT3al, a Tokyo Conceptel (80% felett mit kell csinálni?)meg a GT4 Prologue-val. De jó nekem