huuuuuuuuuu ezt mind lehet állítani???? HIHETETLEN!!! :DDDDDDDDDDDDDD
akkor neked biztos nem lenne gond minden EGYFORMA OVÁL PÁLYÁRA külön beállítani az autót....
Ez csak a setup egyik része, nincs kedvem minden oldalról képet vadászni, de kb. 4x ennyi dolgot lehet beállítani. Ez nem GT3 öcskös, hogy váltót cserélsz, aztán uccu neki, padlógázzal végig a TÉNYLEG KURVA unalmas oválon. Itt ki kell hegyezni az autót az adott pályára, minden ezred számít, plusz figyelembe kell venni az aszfalt minõségét (nem mindegy, hány éve rakták le), a levegõ hõmérsékletét, az út hõmérsékletét, a szelet.... A gumiknál külön oda kell figyelni a külsõ-középsõ-belsõ rész hõmérsékletére (ezt a képen is láthatod), mert ha csak egy fél fokkal elbaszod a kerékdõlést, az adott kerék tapadni nem fog, de mondjuk a külsõ része 10 kör alatt elolvad....
És ez csak a gumi, ott van még a motor, amin szintén sok múlik, egyrészt legyen benne erõ, de gyors is legyen, és hûteni is kell, de csak akkora nyíláson át, hogy éppen ne forrjon fel a víz és az olaj.
És akkor még nem volt szó magáról a vezetésrõl, ami 100% pontosságot igényel, mert ha itt hibázol, akkor 250-nel lebucizod a falat, és mehetsz is zuhanyozni.... GT3-ban meg koppansz egyet, a többiek kicsit elhúznak, de sebaj, üldözheted õket tovább.....
Az a baj veled, hogy te CSAK a GT3-at ismered, a Nascarról max homályos téveszméid vannak, én viszont mindkettõt nagyon jól ismerem (azóta tudok japánul :), és az egy vicc, hogy a Nascar az egyszerû. Sõt a valóságban is az egyik legösszetettebb autósport, fõleg technikailag, de taktikában is elsõ, mivel itt egyben van a mezõny, és nem az nyer, aki a leggyorsabb, hanem akinek van valami a koponyájában....