javaslom olvasd el,ha még nem tetted. Amit a 416-nél írtam....
Na ma egy kicsit megint autóztam:) Immár elfejtve az automata váltót.
Adva volt tehát a Shelby Cobra a lehetõ legszimesebbre belõve. Azt mondanám még újra,hogy a SIM Tyre mellett a Settingben a TCS és az ASM értékeit is húzzátok le 0-ra, különben a kinti OPTIONS-ban hiába van kikapcsolva a két rásegítõ, ugyanúgy be fog kapcsolni. Továbbá akinek van kormánya az az Optionsban a kormány ikon alatt tegye át Simulation Mode-ra kormánybeállítást.
A váltó használat nagyon kényelmes a Logitech Driving Force-szal a fülek együtt mozognak a kormánnyal...baba. A kuplung hiánya miatt én félautómatának vagy triptronicnak nevezném:)Nem is kell nézni a fordulatszámmérõt, mert annyira jók a motor hangjai, hogy szinte érezni hogy mit kíván az autó. Ilyenkor tudja meg az ember, hogy egy Porsche mit tudhat kettesben:)szval ez nem egy egy kommersz Opel Astra 1.7 Diesel:)
Kanyar elõtt a gép kiírja a valódi sebbességváltó pozíciója mellett,hogy kb milyen sebességben képzeli el ,hogy bevedd a kanyart. Ezt nem lehet kikapcsolni, de szerintem hasznos dolog. Ha nagyon gyorsan jottem a kanyarba és én gyorsan ledobtam mondjuk 6-osból 2-esbe a gép addig nem "kapcsolt" abba a sebességbe, amíg a sebességem nem volt olyan alacsony, hogy a váltó kibírja:)motorfék is volt persze. De itt a rendes féken van a hangsúly.
Itt leírnám azt is, ami teljesen triviális, fõleg ilyen SIM-es beállításnál és farhajtású Cobrával kanyarodás megkezdése elõtt fékezzünk és kanyarodáskor már meg se probáljuk mert a fara úgy elindul mint annak a rendje.
A gázadás is nagyon érdekes dolog, nagyon nagyon finoman adjuk fõleg alacsony sebességben ne is álmodjunk padlógázas indulásról , mert a feltuningolt Cobra hátsó kereke csak füstölni fog:))))2-3asban simán el lehet indulni:)a 700 lovas cuccnak nem akadály
Természetes a kanyarban se próbáljunk meg erõs gázfröccsel próbálkozni, mert megint a pálya szélén leszünk pörögve.