szerintem te nem tudod, hogy mirõl beszélsz. A SC4 óta 10 év telt el, és 10 év alatt az SC4 játékosai a simtropolison meg a többi fájlcserélõn abszolút lekommunikálták, hogy mit várnának a játéktól. A zónarendszer meg az úttekergetés tök jó, de a szimuláció szintjén ezzel a játékkal az égvilágon semmi nem történt az elõzõhöz képest. Az hogy a járdán egy ember az valójában egy embert vagy egy forgalmi adat grafikus jelét jelenti-e tökéletesen lényegtelen. A sim city városszimulációja gyakorlatilag a Sim City 2000 óta ugyanaz. Nulla elemmel bõvült és nulla elemmel csökkent. (tedd le a zónát az út mellé, vezess bele áramot meg vizet, és amikor sok ilyet csináltál, akkor egy idõ után felhõkarcolóid lesznek) Erre senki nem kíváncsi. A játékosok azt várnák, hogy egy városépítõben végre megépíthessék a kedvenc városképeiket, amik bonyolultak és egyedi kialakításúak, és azt várnák egy szimulátortól, hogy ez ne csak városszobrászatként mûködjön (bár az SC4 sikere az volt, hogy legalább szobrászat szintjén bele lehetett tenni ezt a dimenziót), hanem hogy a szimulációban legyen szerepe annak, hogy van-e fasor az út szélén vagy sem, hogy hány vágányon állhatnak a vonatok a rendezõn, hogy érdemes-e alul vagy felüljárót csinálni, hány fordulósáv legyen stb. Eddig ezért a legtöbbet a Rush Hour tett, de még az is elég tökéletlen volt. A keresztezõdésekrõl meg annyit, hogy senki nem mondta, hogy százával vannak bonyolult csomópontok, de a fontos csomópontok bizony bonyolultak, és többszintûek egy amerikai városban (nagyjából az autópályákra vezetõk), szóval legyél olyan kedves és ne forgasd ki amit mondtam.