+ CSS-ben játszottam vele (elég pörgõs:) ), és semmi utánhúzás. Sõt, a kontrasztok még sokkal szebbek, sokkal élénkebb az egész, mint a CRT-men elõtte (szubjektív).
+ A drivere egybõl felment, semmi cicó, minden mûködik. 1280-ban alap, hogy minden ok, de még 1024-ben is pl játékhoz relatíve elfogadható a képminõség. (persze inkább 1280-ban játszok)
+ videolejátszásnál is teljesen szép képe van, a fekete fekete, és a többi szin is olyan, amilyen kell legyen. Utánhúzás, mosódás egy szál se. Igaz, csak sima divx cuccal próbáltam, ilyen HDTV és egyéb gizdulásaim nincsenek :P)
+ Végignéztem a fényképeimet, és egyszerûen hiába kerestem, nem találtam színproblémát smile2.gif Minden olyan, aminek kell lennie. A fekete is, a fehér is, a színek is, az átmenetek is...
+ A talapzata kenterbe veri valszeg az összes 100k körül TFT-t smile2.gif
+ Ugyanígy, a monitor mint olyan is SZÉP. Egyszerûen jó a dizájn. Szembõl ezüstös, kis egyszerû káva, egy stílusosan kék power leddel, és érintõgombbal, hátulról pedig fehér, szükre csíkokkal. Jól mutat, na.
- A szoftvere egy rakás szar :) A magictune fagy össze vissza, illetve az egygombos dizájn is szép marketing fogás, de gyakorlati haszna 0. Sõt, pl pont a magicbright állitgatásához KELLENE is még egy gomb legalább. (Ps: nem tudja valaki, nem lehet ezt esetleg bindelni valami bill kombinációra?)
- Az utánhúzást a játékban azért fel tudtam fedezni :) Olyan helyeken, ahol sötét háttér elõtt mozog valami nagyon gyorsan, ott a mozgó tárgy éle mentén egy kb 1mm-es szükrés, fehéres fátyolcsíkot lehet látni. De ezt is csak akkor fedeztem fel, amikor kifejezetten ezt figyeltem a Source VST tesztben, ahogy a kamera mozog, a hátfal sötét, és a kettõ között tárgyak vannak. Ahogy a nézet megy, néhol látni ilyent. De tényleg gúvasztani kell a szemet hozzá, mert csak ilyen speciális esetben látható, és akkor is igen kicsi (max 1mm). Aki ezt játszás közben észreveszi úgy, hogy nem direkt erre figyel 5 centirõl düllesztve a szemeit, annak gratulálok :)