Több eszközzel is próbáltad? Mobil, laptop, tablet WiFi-n, asztali PC kábelen?
Újra indítottad már a modemet? Adaptert húzd ki, várj fél percet, és dugd vissza.
Ha egyik módon sem megy, akkor hívd fel a szolgáltatót, hogy ellenőrizzék.
Lehet, hogy a modemben vagy akár az elosztó rendszerben meghibásodott valami.
Nekem volt hasonló a Diginél. Felhívtam őket, hogy nincs net. Távolról ellenőrizte a modememet, és akkor is csatlakoztatva látta a saját routeremet, amikor azt lekapcsoltam. Megbeszéltem velük, hogy mindent újra indítok, és visszaszólok.
Újraindítás után se net, se telefon. Mobilról próbáltam hívni őket, de már nem tudott ügyintézőhöz kapcsolni, mert folyamatosan hívták őket.
A rendszerükben lehetett valami hiba, ami nem csak engem érintett, csak én vettem észre először.