De a gyógyító lövések nem hoznak a konyhára XP-t, a 3.-4. First Aid után Bandage lesz a karakter és egy jó ideig nem gyógykezelhetõ mással, csak a szurikkal - meg a doktor skill-l és felszereléssel, de "ezért" nem pazarlom el õket, még ha hegyekben állnak is a raktérben.
De miért ne érne semmit a Toughness +10% sebzésellenállása/db (3 a max belõle és már a 3. szinten felvehetõ, így elég korán segíthet túlélni; itt fõként a Tough Guy-s játékra gondolok, mert a save-load varázslatnál még nem láttam erõsebbet, egyik játékban sem... :)) ) az energiafegyverekkel szemben?
Az a 70% nagyon kevés: adj Stitch-mester kezébe három szerelõdobozt (nem a jobbakat, csak az alapot), 70% tudásnál és láss "csodát": egyik kísérlete sem hozott eredményt - persze, lehetek én is unlucky! :D