csak röviden: semmi különbséget nem vettem észre Kamikaze-vel megáldott és anélkül lévõ karakter golyóba harapási esélyei között. semmit, pedig direkt nagyon figyeltem. szóval most így visszagondolva ebbõl erõsen arra következtetnék, h nem sokat ér az a 10 AC, észrevenni meg tutira soha nem fogod.
Swift Learner-rõl meg már tudod a véleményem
közelharc, Slayer és társai meg feleslegesek: lehet, h egy Deathclaw kinyit a karmaival közelrõl mint egy konzervdobozt, de egy Browning M2 tésztaszûrõt csinál belõle mire odaérne. lopakodás meg overwatch mode-nak hála semmit nem ér.
aknamezõ ellen én egy klasszikus taktikát alkalmaztam: kocsiból kiszállás nélkül megszórtam SAW-al
használd az F betût, formációban tudod vele mozgatni a csapatodat! én konkrétan beállítottam MS Mouse-al egér oldalsó gombjára, mocskosul hasznos tud lenni, fõleg nehézfegyveres résznél. késõbb jönnek energiafegyverek, azokkal minimális az egymás megsebzésének kockázata.
PE viszont máshogy mûködik mint ahogy te felvázoltad: nagyon konkrétan ad legjobb esetben is +8%-ot a találati esélyhez, és ööö... ennyi. magas PE akkor hasznos, ha az aktuális karakter sok fegyvert forgat (avagy fõkarakter), egyébként pótolható magas intelligenciával - vicces volt, h nekem az elején legjobb mesterlövészem Stitch volt - hiába van 4-es PE-je, 9-es intelligenciának hála rettenetesen magas small guns-al futott.
viszont Brian máshogy nem fog tudni egy csomó perket megkapni, szóval neki tényleg kell Gain PE.