aknázni én soha nem aknáztam, inkább gerillataktikákat preferáltam - meglehet, h hasznos.
Kamikaze hidd el nagyon jó. elképesztõen jó. és soha nem vettem észre semmit hátrányát, pedig onnantól kezdve, h megvolt "kezdõ" csapatom, legdurvább nehézségi szinten toltam a játékot.
Stitch-t én szerettem, és meg is osztom miért: PE-je fos, ez tény... de: magas intelligenciának hála simán felmegy 150% small guns-ra, ez kb egy szintre viszi többiekkel, akiknél alacsony IN miatt nem érdemes 125% fölé vinni... de az igazi móka 12-es szinten jön: miután Tag-elted Big Guns-t és felpörgetted amennyire tudod (160-180%?), nyomsz egy gyönyörû Mutate-et, és lecseréled a Good Natured-jét Fast Shot-ra - ez megdobja harci képzettségeit 15%-al... és kapsz egy karit 180-200% közötti Big Guns-al. mire Bonus ROF jönne, addigra meg már úgy is dobod és elõkapsz valakit energiafegyverekkel puffogtatni.
lopakodásnál meg egy... öhm... apróságot vegyél figyelembe: Power Armor *75%-al* csökkenti. 75.
utolsó résszel teljesen egyetértek, így is kell: nálam is úgy cserélõdtek a kétlábúak játék utolsó részében, h régieket kaptam elõ (Rage, Robin), akiket addig "tartalékoltam".