Csak azért aknázok - ritkán lehet :( - , hogy feldobjam a lövöldözés egyhangúságát (gránátokat viszont csak robotok ellen használok). Van olyan könnyû a játék normál fokozaton, hogy a legrosszabb emberekkel is végig lehessen vinni - értelmes taktikával és menedzsmenttel.
A Kamikaze meg úgy jó - ahogy minden más is - , hogy összekombinálod az elõnyt adó részt egy-két hasonlóval: + 2x 'Bonus Ranged Damage', 'Fast Shot' + 'Bonus Rate of Fire'. Ekkor már nagy jó második vonalbéli egyén lesz belõle - az elsõk hárítják a találatokat az AC-jükkel. ;) :))
Stitch-mestert meg nem abajgatom, ha lövöldözõs a vezér, mert a 'Good Natured' elvételével az elsõdleges szaktudásai is csökkennek és a nyavalyás PE-je miatt sose fog távolra jól lõni - közelre meg a mesterlövész is tud; tömeg meg nem jó a sorozatokkal elárasztott terepre -> van elég harcos (magas PE - és AG az AC és AP miatt - , tûrhetõ IN-l, + 'Educated', vagy (elõtte :D ) 'Gain IN', ha nagyon kell) karakter a játékban, nem akarok egy ehhez (TÁVHARC) antitálentumot azzá tenni - közelre meg használja a már kezdetektõl hozzá illõ (low PE) söréteseket (kacsójába azért kerül Sniper Rifle, hogy legalább középtávig "ellásson" vele, ahol a sniper-ek %-a kezd 50 felé/alá esni - az övé ott kezd a 0-ról megindulni). (Stitch Big Guns-l = Ira, mint mesterlövész (JA2) :D )
Mire Power Armor lesz, addigra az azzal megmaradó ~100% lopakodás is elégséges: végre megjön a magas AC és a jó ellenállások kombinációja a védelmeknél, ami egészen eddig NAGYON hiányozott a játékban + eddigre azért már használni is tudják, jó esetben azt a fémdarabot, amit a kezükben szorongatnak (a magas %-ok és a Perk-ek áldásos hatásai kompenzálják ezt: ekkor már "Most megdöglötök!"(by nyúl béla) kiáltással rúgja rá a csapat az ettõl megszeppent Behemótokra is az ajtót ( :D )).
A lényeg - szerintem - : a harcos harcoljon és csak ehhez kapja a perk-keket (ha kell, akkor a GAIN-l kezdve, a 12. szinten - pl. Brian). Lehet 1 egyén, aki nem ért a lövöldözéshez, de ennek akkor minden máshoz, amit nem tudnak a durrogtatók (pl. Rebecca: Zártörés, a Taged miatt -> kevés pöttybõl megúszható), értenie kell - hogy ez most Stitch, vagy a vezér, az már mellékes. Így lehet a tûzerõt és a találati esélyeket maximalizálni a csapaton belül.