60 pontot értsd úgy, hogy 175%-ról ugrik 10/15%-ot (15-re emlékeztem, lehet rosszul) a képzettség, ahol ugye már elég durva ára van 1-1 pontnak. FA és Doctor csökkenése meg 100 alatt jelentéktelen, fast shot meg amúgy is mindenkinek kell. de lényegtelen, mondom, nálam így mûködött, de ehhez elõre kell tervezni.
én módszeresen két verziót játszottam el:
csapdába csalni az ellenfelet - valakivel "belekóstoltam", elkezdte üldözni, hopp 5 másik karakter megkínálta egy-egy sorozattal, lassan reagálók általában csak a szétröppenõ cafatjait.
run and gun - szoros formáció, elõl a sorozatlövõvel rendelkezõk durván bepáncélozódva, mögöttük a "mesterlövészek", természetesen automata fegyverek ellen jó nagy lyukkal a két karakter között
ToEE-ben minden kaszt vicces, egyetlen olyan játék szvsz, ahol rogue-ok jók harcban is (nagyon), mágusokkal pedig precíziósan lehet szétégetni mindent, imádom. IWD pofozkodás centrikus (alig találsz varázslatokat, és támadó dolgok szinte mindegyike gyenge), persze ettõl függetlenül minden karakterem mágiahasználó volt, mert multiclass=ász. IWD2 kevésbé. BG1 még annyira nem mágiacentrikus (alacsony szint), második rész mágiarendszerével ismerkedni meg olyan, mintha fejjel rohannál egy téglafalnak