Hhmm, ha kibírja az ember, hogy Brian, mint nehéz-fegyverszakértõ, SAW-l(, rakétával) ellegyen az elsõ robotos pályáig (a tolvajokat elõbb lezúzva), akkor meg lehet spórolni a Weapon Handling perk-t nála - a Vindicator használatáért, 2 pályán, nem nagyon éri meg, mert a robotok ellen már kevés a Vindicator ereje, egyedül a reaver-k és mutik ellen jó, de õket, ekkor már, nem nehéz lezúzni más, kevesebb erõigényû fegyverrel sem - , mert amikor már tényleg jól jön az M2 - a többi nehézfegyvernek nem nagyon akaródzik õket sebezni, a rakétán kívül - és van is hozzá 3-4k lõszer, akkor már lesz 1 Power Armor is, ami egybõl 9-re növeli az erejét (az M2 igényli ezt).
Innen kezdõdik - számomra legalábbis - a nehézfegyverek (és az energiafegyverek) "korszaka": végre van védelem(páncél + HP) és a perk-eknek, meg a pöttyöknek/szinteknek hála tûzerõ is, együtt.
A könnyû fegyverek - itt már csak a Sniper és az FN FAL játszott belõlük - , a 2 Pancor-on (EMP munícióval kiválóak a robotok ellen) kívül (a 2.-at a bázison, a kereskedõ mellett álló, kék ruhás egyéntõl "veheti át" Rage), a Gauss-ok felbukkanásáig, nyugdíjazva vannak.