Eszerint csak egy pöttyöt ad egy 'Action Boy' - ami uú lvl 12-s perk, mint a 'Gain' - és ha az alanynál a Gain AGI kivált egy AC-pont növekedést (ezért indul az 9-rõl, ahogy az STR és LU is 5-rõl: egy Gain és "kész" lesz a karakter azon statpontrészlege), akkor azt célszerûbb használni:
- egyes %-koknál az AGI a mérvadó
- az egyed mozgási sebessége/egységenkénti megtett távolsága az AGI-tõl függ
- az AC-t (Kamikaze-t kivéve :) ) az AGI növeli
Olyan Stat-ot nem szívesen csökkentek, a karakter generálásánál, aminek a késõbbiekben történõ növelése már "kárt okoz" a karakterben: pl. ezért maxolom ki az INT-t, mert azt már alig érné meg növelni a 12. szinten (24 pötty "hiány" a %-kokban), legfeljebb akkor, ha ez újabb lehetõségeket nyitna meg a karakter elõtt.
Az STR(/END) ilyen módon való növelése HP-"veszteséggel" jár, de abból, a játék elõrehaladtával már "bõven" lesz és nem befolyásolja a késõbbi játékmenetet azzal karakterrel -> ha van jó felszerelés, akkor mindegy, hogy 55, vagy 75 HP-l lövi a halálos sorozatokat az ellenfélre, a számára veszélytelen pozícióból az egyed, ha nem kap(hat) "érdemi választ" a cselekménye.