A 'Bonus Move' ad 2 AP-t, amit csak mozgásra használhatsz fel (bár a leírásban +20% is szerepel, gondolom, a 3féle Fallout (1,2,FT) különbözõen értékeli azt, és ez okozza a keveredést).
Az 'Action Boy' csak +1 AP-t ad, nem?! Csak 2x vehetõ fel. Akkor érné meg használni, ha a 'Gain AGI' hatására nem nõne az AP - páncélt, %-t, tudtommal, nem ad. (Vagy a leírása hibás - #163.)
Karizma nélkül esélytelen jó felszerelést találni - a még megfelelõ idõben - , amivel nagy távolságból, biztosan találnának az egyének - az ellenfelek már 33%-tól rálõnek az egyéneinkre (néha el is találják õket - a magasabb AC itt elõnyt jelent), így a megközelítésük is macerás, csoportosan - mivel a sorozat sose azt találja, akire célozták, hanem a mellette lévõket.
A Reaver-ek azért még használnak sorozatlövõ fegyvereket, ráadásul a fedezékeket is szeretik kihasználni és ritkán vannak egyedül - 160 lõszázalék és 8 PE alatt kimondott hátrány a terep nyíltabb oldaláról való megközelítésük. A humanoid robotok is sûrûn használnak távolsági/sorozatlövõ fegyvereket - viszont, kevesebben és kevesebbszer csoportosulnak, mint a Reavere-ek.
Nem azt mondom, hogy nem lehet egy sarok és egy közeli fedezék/ajtó használatával kihasználni a 'Leader'-t, de nagyon macerás és túl kötötté teszi a taktikát - erre alapozni a +1 AP megszerzését, ami 2.-3. (sorozat)lövéshez kell.