Lockpick-kelni kell - elméletileg ezzel lehet lezárni is az ajtót.
Kulcsos ajtót, ha már kinyitottuk, akkor nem zárunk utána be - ezek szerint! :)
...
Sokan írtak fórumokra, hogy a 8-as karizma milyen király: több és magasabb szintű emberkét kapsz, előbb lesznek jobb cuccok a boltosoknál és a Divine Favor perk is milyen királyság...
- ha a gép szintezi és alakítja az embereket, akkor abban - nagy általánosságban - nincs köszönet: sokkal jobb, ha ezt is a játékos végzi (pl. Brian, akiből kézzel egy elfogadható nehéz-lövészt lehet faragni a 24. szintre, pár gain-nal, amit a gép nemigen használ...)
- az igazán jobb cuccok egy része meg a küldetéseken esik
- a Divine Favor-ral sem lehet perk-előnyre szert tenni a normális perk-kiosztást ellenében, hiszen a +1 az önmaga, mire meg "termőre" fordulna, addigra vége is van a játéknak, így egyedüliként marad +1 stat-pont, amit nem is választhat meg a játékos (és egy alacsonyabb stat-on lehet, hogy jobban kéne/több pluszt adna a karakternek)