Közelről már majdnem olyan halálosak a robotok, mint Brian a Pancor + sárga lőszer kettőssel (az ECM rakétával együtt a legütősebb fegyver, ebben az időszakban) -> utóbbi egy lövéssel szedi a biztonsági droidat és 2 elég a humanoid robotoknak is a legtöbb esetben. Tehát ésszel, lehetőleg csalizva, egymást fedezve történjen a felderítés.
A "toronyból" sokfelé el lehet látni a lézerpuskával, érdemes ezt kihasználni.
A robottornyok viszonylag vaksiak és vagy rakétával, vagy 7,62-essel üzemelnek -> kb. 500db az előbbiből és 14k az utóbbiból a zsákmány a több, mint 6000k mikrofúziós cella mellett.
A reaktorokat legegyszerűbben a csapattagok rombolják le -> a leggyengébb fegyverűvel kezdve célba kell őket venni, miután mindegyik közelébe el lett küldve 1-1 ember. De az 5-6 percről visszaszámláló stopperórához való igazítás sem rossz, ha a pályán talált időzítős robbanóanyagot használjuk fel, ekkor az utolsót fegyverrel kell szétszedni, miután körberohantuk a pályát és minden reaktornál az akkor még hátralévő időhöz állított robbanószert lerakjuk.
A 3. lehetőség, ha a "zacskókat" egy frekvenciához rendeljük és ezek kiszórása után a detonátorral berobbantjuk az összeset.
A lényeg, hogy egyszerre legyenek szétrombolva a célpontok, mert különben, amíg van egy ép is, megjavítják egymást egy kis idő elteltével.
A Calkulator-ról a északi nagy épület, ahol 2 reaktor is van, emeletén lévő 3 terminálból tudhatunk meg többet: darabja >27k XP-t dobott...
A küldetés után mindenképp el kell hozni az új, ugyancsak értékes dolgokat a bunkerbéli kereskedőtől: erőpáncélok - már az egész csapat ebben zúzhat és immár nélkülözhetetlen is - , EMP-lőszer a Pancor-ba - takarékoskodni vele! - , EMP-rakéták és a gauss-lőszer - a most elérhető pisztoly sem rossz, de a puska lesz majd az igazi és a végén a gatling gaus a nonplusultra (ha volna/maradna hozzá lőszer, ugye).
Sajnos a HP-növelő beavatkozásoknak (pl. Gain Endurance, Lifegiver) sincs visszamenőleges hatása, így csak a következő szintlépéstől élnek, ezért ezeket is, mint a Gain INT-t, célszerű a 12. szinten fölvenni, amint elérhetővé válnak - igaz, így a harcosok elkészülte (BRD (x2), BRoF + Sharpshooter és az ezek felvételéhez kellő Gain - + Mutate! Fast Shot) további 3*x körrel tovább csúszik, ami nagyon megnehezítheti a harcokat!