Ezt M2-vel a kézben kezdtem el, mert már volt hozzá némi lőszer - az idáig tartó, szigorú "diéta" meghozta a hatását (>6k lőszer). A pályán ugyan még találni hozzá, de ha szeretnénk egy jó, területre ható "takarítóeszközt" a végjátékban is, akkor a csapattagok is hozzanak magukkal pár marék 0.50-es lőszert!
Egy BH-szakasz bemutatja, hogy mit NEM szabad csinálni az épület főbejáratánál - megpróbálni betörni!
Kívül nincs nagy ellenállás, de a játékbeli küldetések első Behemoth-ját is itt teríthetjük le: sorakoztassuk fel a csapatot a fal mentén, majd a sorozatlövő közelítse meg az erőtérrel védett övezetet, így deaktiválódik az erőtér és megszűnik a robot utolsó védelmi vonala is... (1000 HP, viszonylag jó páncéllal - gatyát felkötni és a "szemére" célozni)
A főbejáratnál lője ki a mesterlövészünk a tornyot, majd a mellvéd mögé állítsunk fel 3 lövészt és utána csalizzuk meg a bejáratot..., nekem így is majdnem ott hagyta a fogát 2 csali CTB-ben, sz'al doki és gyógyítófelszerelés legyen kéznél a hátsó traktusban, ahova visszamenekülhet a karakter.
Bent már lazább a védelem, de nem lesz sétagalopp ezzel együtt sem. A 3 erőművet a csapat együttes erővel lője szét - 6 embernek 2-3 kör egy darab. A főerőműből vagy a toronynak, vagy a mellette lévő 2 turbinának meg kell semmisülnie a végső sikerhez - ide bejövet is állítsuk fel a csapatot laza csatárláncba a kapu elé, mert a fogadóbizottság sem kicsi.
A loot-ot a behemótban, vagy a körülötte lévő robothullák egyikében érdemes tárolni -> ez lesz legközelebb a "kijárathoz".
A bunkerben ismét jó a teríték: gauss puska (kicsit rövidebb hatótávú, de jócskán többet sebző sniper-t köszönthetünk benne), YB plazmapuska (a legjobb pontlövő energiafegyver közepes-közel távra) és némi, jóféle muníció várja az elvitelt.