st louis szokott általában a karakter és úgy az egész osztag tűzpróbája lenni a játékban mindenkinek, életképes e az osztag vagy nem, mivel szinte mindenkinek 8 és 10 között mozog a perception-ja(+ sharpshooter mindenkinek) így gyerekjáték volt levadászni a szupermutikat, még a fő bázisuk se volt túl nehéz mert a bedrogozott 12+ perception karakterek még a radioaktív árkon keresztül is áttudtak lőni, lőszer meg halmokban van, a gondot a megbújó szupermutik jelentették, őket már gránátokkal kellet kirobbantani, amelyek meg nekiálltak mozogni azokat meg a heavy mg karaktereim instant lőtték, itt a redux modban az AI ellenfelek jóval agresszívabbak, nem félnek kidugni a fejüket a fedezék mögül és elereszteni egy sorozatot az m2 browning-ból.
a végén sikerült egy tonnányi 7mm és 8mm lőszert összeszedni (magyarul 7.62mm) és még a 14mm (50.cal) lőszerből is elég szép mennyiség gyűlt össze, a mutiknak nem volt elég idejük ellőni az összeset szerencsére.
Jefferson már nehezebb volt mert szinte mindenhol lesben állnak a mutik rakétával és heavy fegyverekkel, gyakran kellet használni a gránátokat és rakétákat mert számos alkalommal képtelenség volt kitakarítani egy két épületet, és itt jön hasznosan a magas perception megint mert ha az ellenség elég közel van akkor lehet őket észlelni a falon keresztül is, a mutáns labor előtti mini labirintus semmi másból nem ált mint gránátokat hajigálni a mutik fejére, az incendiary gránátok gyors munkát tudnak végezni, általában két incendiary-tól megfekszenek miközben a repesz gránátból kell 4 vagy 5 is néha.