- Árnyékoknak nyomát se látom. Nem várok el olyan szintû testárnyékokat, mint pl. a Doom III-ban, de legalább valami sötétebb paca a földön alattunk pl. már a leggyengébb játékokban is alapkövetelmény.
- A víz alatti rész kevésvé neves játékokban is sokkal jobban van megoldva egy-két helyen. Most írom le harmadszor, legalább a hullámfodrokon megtörhetne valamennyire a fény.
Valaki más pedig azon idegeskedik, hogy egy új játék ha kijön, miért kell hogy az aktuális csúcs gépre legyen optimalizálva. Hát kérlek szépen, amikor a következõ generációs kártyák megjelenésével mindjárt a béka segge alá esik még az ATI 9700 ára is, és rettenenetesen olcsók az AMD procik Mhz-enkénti árai, akkor szerintem ez természetes.
Meg ha megveszel egy gépet, és tudnál játszani vele évekig, akkor mibõl élnének meg a hardware-gyártók? Engem ez a trend a legkevésbé se zavar. Ha valaki játszani akar több mint egy éves gépével, az vegyen konzolt. Viszont akkor meg lesz fosztva attól az isteni élménytõl, hogy szinte hónapról hónapra szemtanuja a folyamatos, és néhol lélegzetelállító fejlõdésnek a játékok terén (amire mondjuk az Unreal 2 a várttal ellentétben nem jó példa).