2. és ki mondta neked, hogy ez unreal 1 feeling lesz? Kit érdekel a sok habzószájú skaarj, még Unreal fokozaton is nevetségesen könnyû õket legyakni. De egyébként szinte minden küldetésben felbukkannak. Csak némelyiken van páncél is, mert nem mindegyik olyan hülye, hogy pucéran rontson neked ;-)
Ez egy folytatás, nem kiegészítõ!
3. és ha nem mondták volna, hogy lesz? Különben is, szerintem azt az ut2k3-ra értették, vagyis magára az engine-re. Elképzelhetõ, hogy egy jövõbeni patch-ben (expansion?) benne lesz.
4. vannak szerintem bugyutább történetek is...
5. Akinek nem jön be a sci-fi, annak tényleg szar lehet. De ki mondta, hogy az unreal a múltban játszódik? Az egy másik bolygó volt az (unreali) univerzum sok millió bolygója közül. Nekem speciel nagyon bejön a scifi, ezért is jön be a játék. Bár én nem ilyeneken szoktam fennakadni általában.
6. Szerintem meg ez az elsõ (fps) játék, ahol valóban lehetett kicsit izgulni egy kicsit. Én a HL-t is végigásitoztam, mert tudni lehetett, hogy mi fog következni. (mondjuk jó lett volna számomra is, ha a végén nem egy olyan fos idegen világba raknak át minket...)
Valóban nem egetrengetõ, ez tény. A mai világban bizony nem könnyû újat-és-nagyot alkotni! De hogy a mai FPS-ek között a király, azt ismerd el. Egyébként meg ha nem fordítanak akkora hangsúlyt a grafikára, és inkább azokat csinálják meg, amiket mindenki várna (hosszabb történet, újabb helyszínek (mondjuk esetleg ellátogatni skaarjékhoz, vagy egy elfeledett nali törzshöz, mittomén), hangulattal foglalkozni, stb.) akkor pedig AZÉRT fújolna mindenki, hogy a grafika nem olyan jó, és kapásból ki se próbálnák. Szerintem.