De az u1 jo volt, tok ismeretlen volt minden, nem lehetett tudni kik-mik a skaarjok, ottvolt az a messianisztikus artatlan nepet megmentos jelleg, a kis notepadokbol jo volt infokat gyujteni, es ilyen sok reszletbol osszeallt az egesz. A foszereplo egy rab volt, nemcsoda hogy el akart pucolni jo messzire.. Nem kell 5x teljes csavar egy sztoriban hogy erdekes tudjon lenni, nem is kell agyonkomplikalni. Az u2-vel az a gaz, mindenki ismer mindent, mindenkit, nincs semmi rejtely, es mindenki legfobb vagya hogy gyujtse szuperfegyvernek az artifactot.
Interaktivitas nuku, a foszereplot furikazzak, fegyverrel ellatjak, kinyaljak a segget, tenyleg csak egy veroember aki elintezi a rosszfiukat. (es amellett iszonyatosan bargyu, szoszatyar, szuklatokoru es naiv. Es az az ovodasoknak magyarazo hangja pl mikor ne`ban -nak kiseloadast tartott.. brr. olyan volt mint egy kisgyerekeknek szolo interaktiv cd) Szoval valamivel erdekesebb lett volna, ha valamennyire az esemenyek sodornak elore a tortenesekbe, nem csak vegigjarni a bazisokat artifactert azon a bolygon ahol epp letesz a szemelyzet. Amiert sokan csalodtak, azok az elozetes reklamszovegek.. pl: Sok skaarj klan, elo lesz a terep, egymassal is haboruznak majd, mi eldonthetjuk hogy beszallunk-e a harcba, es kinek az oldalan stb, sok npc, nagy szabadsag stb.. Na ezekbol mindent kifelejtettek ebbol a jatekbol, linearis kiszamithato bugyuta szornyhent az egesz.