Hmmmm hmmmmm hmmmmmmmm............ Érdekes, tudniilik a HL eleje szerintem pont az a dolog, ami filmes magasságokba emeli a játékélményt. Hogy miért?? Egyszerû... Ha 5 perc után lövöldözni kellett volna, a játék beállt volna a többi agyatlan scifi fps mögé, és sosem lett volna legenda belõle. Én is újrakezdtem már a HL-t, és esküszöm, az a rész volt a legjobb, amíg nem történt semmi. Persze késõbb is vannak benne kurva komoly jelenetek, de az elejét kár fikázni, mert történelmi megoldás, fõleg úgy, hogy a 3. részben (Blue shift) az elõzõleg oldalt álldogáló biztonsági õr szerepében bámulunk Freeman arcába, amint elvonatozik mellettünk, na EZ már valami!!
Wheel of time: anno sokáig nyomtam, de valami miatt abbahagytam, és már nem volt meg a mentésem, újra meg nem akartam kezdeni. Viszont állítom, hogy életem egyik leghangulatosabb és legfélelmetesebb játéka, tökéletes pályákkal és környezettel. Persze nem egy Thief 2, de közelít!!
U2: elõzetest is írtam róla, többek között az EDGE interjúja alapján, és eszerint szó nincs agyament lövöldözésrõl, bonyolult stratégia és gyorst taktikázás lesz a középpontban 13 küldetésen keresztül, lesznek team harcok, és egyedül mászkálós, parás részek. Leszedtem a trailert, és abban viszont kizárólag agyament lövöldözés van, szóval kezdek félni, de mostmár megvárom, mi lesz a vége, utána mondok véleményt.